خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین گفت: نباید در برخورد با این دشمنی آمریکایی‌ها انفعالی عمل کرد، بلکه باید قاطعانه از عزت و شرف و دارایی‌های ملت دفاع کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۹۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امرز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد با تأکید بر توجه به تقوا اظهار داشت: تقوا پیشه کردن راه رستگاری و موفقیت است.

امام جمعه قزوین با اشاره به بدعهدی و دشمنی‌های غربی‌ها علیه ملت ایران تصریح کرد: بی‌تردید غرب و آمریکایی‌ها دلسوز مردم ما نبوده و از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: نباید در برخورد با این دشمنی آمریکایی‌ها انفعالی عمل کرد، بلکه باید قاطعانه از عزت و شرف و دارایی‌های ملت دفاع کرد.

عابدینی یادآور شد: توجه به منویات مقام معظم رهبری و همچنین اقدام عملی در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی از جمله مواردی است که مسئولان باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: در سالروز عملیات شکوهمند بیت‌المقدس لازم است تا یاد رزمندگان اسلام را گرامی بداریم که در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه‌های فراموش‌نشدنی را خلق کردند.

امام جمعه قزوین تبیین کرد: بیت‌المقدس‌ها و والفجرها باعث افتخار ملت ایران است و امروز جای تأسف است که برخی مسئولان به جای استفاده از ادبیات دفاع مقدس به برجام 1 و 2 بسنده کرده و بیت‌المقدس 1 و 2 و والفجر 1 و 2 و ده‌ها حماسه دیگر را فراموش کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، ادبیات دفاع مقدس را افتخارآفرین عنوان و تصریح کرد: مردم نگران خدشه وارد شدن به ادبیات و ارزش‌های دفاع مقدس هستند و این دغدغه را نیز مطالبه می‌کنند، بنابراین از مسئولان انتظار داریم که ادبیات خود را با قرآن، نهج‌البلاغه، فرهنگ حسینی، دفاع مقدس، ارزش‌های انقلاب و شهدا در یک راستا هماهنگ کنند.

عابدینی همچنین به روز معلم اشاره و ضمن تمجید از خدمات معلمان در پرورش نسل‌های آینده، تأکید کرد: معلمی شغلی عظیم و بزرگ است و شهید مطهری نیز نمونه بارز معلمی اندیشمند و دانشمندی که باید الگوی دیگر معلمان باشد تا در مسیر تربیت دانش‌آموزان بتوان روح و جان انسان‌ها را مورد تأثیر قرار داد.

خطیب نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه تأثیرگذاری معلم بر روح و جان دانش‌آموز وی را به سمت موفقیت رهنمون می‌کند، تشریح کرد: باید در مسیر معلمی به تعالی روحی و معنوی انسان‌ها در کنار رشد علمی نیز توجه داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها