خبرهای داغ:
بیانیه بسیج فرهنگیان شاهرود به مناسبت هفته معلم و بسیج فرهنگیان؛
بیانیه بسیج فرهنگیان شاهرود به مناسبت هفته معلم و بسیج فرهنگیان تصريح شده است؛ جامعه فرهیخته معلمان و فرهنگیان بسیجی وجود خویش را وقف انقلاب كرده است و خالصانه و دلسوزانه در جهت علم، فرهنگ اسلامی و تفکر انقلابی تلاش می‌کنند
کد خبر: ۸۶۶۷۴۲۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج فرهنگیان شهرستان شاهرود به مناسبت آغاز هفته معلم و بسیج فرهنگیان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

سپاس خداوند یکتا را که انسان را آفرید و تعلیم و تربیت او را از همان آغاز خلقتش بر عهده گرفت تا اولین و برترین و بزرگ‌ترین آموزگار انسان را بر خلق بشناساند و انسان را شایسته‌ی آن دید که اسماء خویش را به وی بیاموزد و سپس رسولانی از جانب خویش فرستاد تا آیاتش را بر او تلاوت و نفس او را تزکیه نمایند و کتاب و حکمت بر او بیاموزند و حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و اله را با کامل‌ترین کتاب به عنوان آخرین آموزگار انسان از سلسله‌ انبیاء قرار داد و اهل بیت طیب و طاهرش را جانشینان برحق حضرتش معرفی نمود.

و اینک معلمان شریف این مرز و بوم با انتخاب عاشقانه‌ این شغل شریف، رسالت انبیاء را بر دوش دارند که مسئولیتی بس خطیر و مقامی بس والا دارند. معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر است و توانمندی. معلم ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همگان می‌رساند. روز معلم روز بزرگ قدردانی از باغبان عزیز گل‌های گلستان فرزانگی است. روز باشکوه سپاس از شمع محفل دانایی و روز بوسه بر دستان.

بسیج فرهنگیان شاهرود در آستانه سالروز شهادت استاد فرزانه و فیلسوف عالی مقام شهید مرتضی مطهری و هفته بسیج فرهنگیان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خونین بال معلم که از کنار تخته‌های سیاه کلاس بر اوج آسمان آبی پر کشیدند و در تاریخ انقلاب همچون ستاره می‌درخشند و بار دیگر معلمانی شدند نشانگر راه و تبریک جامعه فرهیخته معلمان و فرهنگیان بسیجی که وجود خویش را وقف انقلاب نموده‌اند و خالصانه و دلسوزانه در جهت علم، فرهنگ اسلامی و تفکر انقلابی تلاش می‌کنند، آنان که آینده‌سازان ایران اسلامی را برای تحقق آرمان‌های مقدس زمینه‌های ظهور آخرین منجی بشریت را فراهم می‌کنند اعلام می‌دارد:

در این ایام که به مناسبت شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری هفته معلم نام گرفته است بار دیگر پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با ولایت و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (قدس سره‌الشریف) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌نماییم.

ما به عنوان مجموعه‌ای از پیشگامان پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره در معماری شخصیت فرزندان دلیر این مرز و بوم با وصایای حضرت امام خمینی رضوان‌الله علیه و وصیت‌نامه شهدا عزم آن داریم تا در هر دو جبهه جنگ سخت و نرم با همت ویژه در زمینه جنبش نرم‌افزاری و سرمایه‌گذاری برای افسران جنگ نرم انجام وظیفه نموده و عرصه را بر دشمنان علم و دانش تنگ‌تر و نقشه‌های شوم نظام سلطه را نقش بر آب سازیم.

ما فرهنگیان بسیجی شاهرود با تمام امکانات و ظرفیت‌ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که نقشه‌ کلی سال 1395 را در اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ترسیم نمودند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همچنان آماده اجرای فرامین معظم له هستیم تا ضمن مشاهده پیشرفت‌های همه‌جانبه، شاهد نابودی دشمنان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها