مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

رقابت 31 هزار دانش‌آموز مازنی در قالب گروه‌های آوایی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به استقبال دانش آموزان از برگزاری جشنواره هنرهای آوایی، گفت: با فراخوان این جشنواره هزار و ۵۵۰ گروه در مدارس شکل گرفت و ۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر نیز با هم در قالب گروه‌های آوایی به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۲۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰




خبرگزاری بسیج مازندران، سید علی قاسمی تروجنی در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره هنرهای آوایی مازندران با بیان اینکه این جشنواره امسال با حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد, اظهار داشت: در سه مرحله مدرسه‌ای، شهرستانی و استانی این جشنواره برگزار و امروز 58 گروه برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه جشنواره فرصت رقابت و تمرین ارتباط را برای دانش آموزان فراهم کرد، افزود: در آیین افتتاحیه این جشنواره اجرای زیبای دانش آموزان را شاهد بودیم.

قاسمی تروجنی گفت: با فراخوان این جشنواره هزار و 550 گروه در مدارس شکل گرفت و 31 هزار و 500 نفر نیز با هم در قالب گروه‌های آوایی به رقابت پرداختند.

وی به انتخاب 110 گروه از این تعداد و حضور 58 گروه برگزیده مرحله استانی اشاره کرد و افزود: با نظر هیئت داوران 4گروه به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی و هنری امکان بروز استعدادها را فراهم کرده و یکی از اهداف جشنواره شناسایی استعدادها است.

وی با تاکید بر نقش اثرگذار برنامه‌های فرهنگی در شاداب‌سازی مدارس, گفت: به دنبال ایجاد نشاط و پویایی در مدارس استان هستیم.

قاسمی از برگزاری این دوره مسابقات هنرهای آوایی به مدت سه روز در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد و گفت: مسابقات در دو بخش پسران و دختران در مقطع متوسطه و ابتدایی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها