مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران:
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با تاکید بر حمایت جدی دولت از سازمان‌های مردم نهاد استان، گفت: خانه تشکل‌های مردم نهاد استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۳۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳




خبرگزاری بسیج مازندران، عیسی قاسمی طوسی در جلسه ارتقا امنیت اجتماعی مازندران در استانداری، اظهار داشت: باید جلسات ارتقا امنیت اجتماعی در اماکن فرهنگی نظیر زندان‌ها نیز برگزار تا مسئولان از نزدیک با مشکلات زندانیان آشنا شوند.

وی افزود: برای رفاه زندانیان و افراد آسیب پذیر جامعه باید فکری اساسی صورت گیرد و زندانیان در محیط بسته مورد بی توجهی و فراموشی قرار نگیرند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به تعدد ندامتگاه‌ها و زندان‌های استان، تصریح کرد: فعالیت‌های تبلیغی، دینی و اعزام روحانی در این اماکن باید بیشتر و جدی تر شود.

قاسمی طوسی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌های استان باید بیشتر شود، گفت: نقش سازمان‌های مردم نهاد در شکل‌گیری تعاملات اجتماعی باید در جامعه تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بحران‌های طبیعی در جامعه توسط سازمان‌های مردم نهاد قابلیت مدیریت شدن دارد، افزود: باید از ظرفیت این سازمان‌ها برای رفع معضلات اجتماعی در استان بهره‌گیری کرد.

دبیر کارگروه ارتقا امنیت اجتماعی مازندران با بیان اینکه قانون تشکیل سازمان‌های مردم نهاد مربوط به سال 84 است و باید اصلاح و بازنگری شود، گفت: نمایندگان مجلس تلاش دارند تا در صدد اصلاح مفاد اساسی این قانون بپردازند.

قاسمی طوسی با اشاره به اینکه نقش سازمان‌های مردم نهاد در حوزه آموزش باید تقویت شود، یادآور شد: حمایت دولت از سازمان‌های مردم نهاد در استان مضاعف خواهد شد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با تاکید بر تقویت نقش همیاران سلام روان محلات از سوی بهزیستی استان، گفت: ارتقا سطح سلامت روان خانوارها در این طرح با جدیت دنبال شده است.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد باید دارای سازمان و تشکیلات مستقلی باشند، افزود: خانه تشکل‌های غیردولتی و مردم نهاد مازندران تا اواخر اردیبهشت امسال در استان راه اندازی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها