خبرهای داغ:
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: 2 هزار و 500 ورزشکار در نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان که با محوریت 4 هزار شهید استان برگزار می شود با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۴۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، بهمن طیبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان این خبر اظهار کرد: این المپیاد ورزشی با حضور 2 هزار و 500 ورزشکار و در رشته های ورزشی فوتبال، فوتسال، ژیمناستیک، دو و میدانی، تنیس روی میز،  والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته، بدمینتون و کشتی برگزار  خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل طولانی شدن زمان برگزاری مسابقات جمعی بخشی از این مسابقات از هفته های گذشته آغاز شده است، گفت: افتتاحیه بازی های این المپیاد را با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان گلستان خواهیم داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه این نخستین برنامه ما در ذیل برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در سال جاری است، گفت: از شهریور سال گذشته مسابقات ورزشی ما با محوریت اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان شکل گرفته و ادامه دارد.

طیبی بیان داشت: در این المپیاد 10 رشته برای آقایان و 9 رشته برای خانم ها در نظر گرفته شده است و علاوه بر معرفی و اهدای جوایز به نفرات اول تا سوم هر رده مسابقات ورزشی، تیم های ورزشی  رده بندی شهرستانی نیز خواهند داشت که رنگ مدال در رتبه بندی شهرستانی حائز اهمیت است.

گفتنی است المپیاد ورزشی گلستان از 13 اردیبهشت ماه تا 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها