مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان چهارنحال و بختیاری از آغاز ثبت نام کلاس‌های ویژه تابستان در اردیبهشت ماه 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۴۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی اظهار کرد: در سال جاری کلاس‌های ویژه در دو ترم برگزار می شود که علاقه مندان می توانند از 18 اردیبهشت ماه لغایت 16 خرداد ماه جهت حضور در کلاس‌های ترم اول ثبت نام کنند.

وی افزود: ترم نخست کلاس‌های تابستانه از 16 خرداد ماه به مدت 15 جلسه برگزار می‎شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان تصریح کرد: ثبت نام ترم دوم این کلاس‌ها از 20 تیر ماه لغایت 1 مرداد ماه است و آغاز به فعالیت این کلاس‌ها از 1 مراد ماه به مدت 15 جلسه است.

این مسئول اذعان کرد: نقاشی، آموزش قرآن، طراحی، خوشنویسی، سفال، موسیقی کودک، کاردستی، معرق، رباتیک، مهندسی خلاق از جمله کارگاه‌های دوره ای در این طرح است.

وی با تاکید بر اینکه سن حضور اعضا در این کارگاه‌ها 5 تا 16 سال است خاطر نشان کرد: پوشش بخش وسیع تری از کودکان و نوجوانان در فرصت های زمانی مناسب، شناسایی اعضای مستعد و معرفی به کارگاههای مستمر مراکز، بهره برداری بیشتر از ظرفیتها و امکانات موجود در سطح مراکز، استفاده بیشتر از توان مربیان کانون از جمله اهداف برگزاری این کارگاههای دوره ای در کلیه ی مراکز استان است.

رحیمی استقبال و حضور نزدیک به دوهزار کودک و نوجوان درهر دوره از این کارگاه‌ها را نشان از پویایی و خلاقیت مناسب مراکز کانون در استان عنوان کرد.

ارسال نظرات