مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: باید اقدامتی که در سال گذشته اجرا شده برای جامعه بیان شود و به مردم گزارش شود تا اطلاع داشته باشند چرا که این برنامه ها رویکرد فرهنگی دارد و برای جامعه اثرگذار است.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۵۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی عبداللهی در نهمین مجمع بسیج شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به اینکه شهرستان شاهرود موفق ترین شهرستان استان در برنامه های فرهنگی است اظهار کرد: در سال گذشته در طرح های مختلف همچون بوستان سلامت بسیج سپاه شاهرود موفق و پیشگام بوده است و باید از زحمات همه عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

وی با اشاره به بضاعت کم بسیج افزود: معضلات و مشکلات در جامعه بسیار است اما پتانسیل و ظرفیت بسیج برای حل تمام این معضلات محدود است.

عبداللهی خاطر نشان کرد: بسیج با استفاده از ظرفیت و نظرات و پتانسیل های خاص هر منطقه و بوم و محل تلاش دارد امسال با جدیت بیشتری وارد عمل شود و با توجه به تاکیدات سردار فرماندهی سازمان بسیج بر تحقق این امر تلاش شده تا برنامه های بومی و محلی با توجه به ظرفیت هر منطقه و با تصویب نخبگان در مجمع بسیج شهرستان ها تصویب و اجرایی شود.

وی با اشاره به طرح های مختلف بسیج در امر بومی و محلی گفت: طرح هایی که باید اجرایی شود استارت کار زده شده و تلاش ما این است در روند اجرای این برنامه ها تسهیل شود و مردم با حضور و نقش خود در تحقق این برنامه نقش محوری و اثرگذار داشته باشند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تاکید بر کمک و هم افزایی همه در این امر عنوان کرد: اصلاح وضعیت محله با پیگیری ها بسیج و سپاه امکان پذیر نیست و باید نهادها و دستگاه های مختلف وارد عمل شوند تا یک محله ایده آل را شکل دهیم و مجمع بسیج شروع کار است و با برنامه و نظرات شما عزیزان این طرح ها اجرایی می شود.

وی با اثرگذاری تبلیغات در سطح جامعه برای شناساندن نتایج طرح های اجرا شده بیان کرد: باید اقدامتی که در سال گذشته اجرا شده برای جامعه بیان شود و به مردم گزارش شود تا اطلاع داشته باشند چرا که این برنامه ها رویکرد فرهنگی دارد و برای جامعه اثرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها