به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی همایش بصیرتی،سیاسی «حکمت مطهر» در سالن آمفی تائتر هلال احمر شهرستان گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۶۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،همایش بصیرتی،سیاسی « حکمت مطهر» با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانی مدرس حوزه علمیه و کارشناس سیاسی قم،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار و مدیران،مربیان و کارشناسان عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج این شهرستان،در سالن آمفی تائتر هلال احمر گرمسار برگزار شد.

گفتنی است: درپایان برنامه از مدیران ،مربیان و کارشناسان عقیدتی و سیاسی رده های مقاومت تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدلله پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار ضمن قدر دانی از حضور فعالان سیاسی شهرستان گرمسار، اظهار داشت: اگر آثار شهید مطهری را از هر زاویه ای مورد بحث و بررسی قرار داهیم در نهایت به ضرورت مطالعه و بی نظیری این آثار دست خواهیم یافت.

وی استقلال فکری،شجاعت در عمل و همراه با علم و ایمان را از ویژگی های شاخص شهید مطهری دانست و گفت:در هر قسمت از مباحثی که شهید مطهری در آثار خود عنوان کرده ،نقد ،پرسش و پاسخ و جون و چرا های بسیاری به چشم میخورد که همین امر موجب شده تا آثار این فیلسوف دانا مورد تأیید بزرگان و معتمدان دینی و علمی قرار گرفته است.

اسدالله پور خاطر نشان کرد:در آثار این استاد یکپارچگی و نظم متفکرانه به وضوح دیده می‌شود و با وجود اینکه مبانی فکری و فلسفی عمیقی در آثار شهید مطهری است ولی مطالب ساده و قابل فهم برای عموم مردم نوشته شده و این ویژگی آثار استاد مطهری را برجسته تر خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها