جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: شهدا نقش خود را بدرستی ایفا کردند.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۹۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، علی نژاد جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در  مراسم گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در جمع کارکنان سپاه امام سجاد(ع)، ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و یادو خاطر استاد شهید مطهری و یاد همه ی شهدایی که در راستای عقیدتی و مسائل معنوی سپاه تلاش کرده اند، عنوان کرد: اگر امروز  می بینیم نام خلیج فارس می درخشد، به خاطر این است که شهداء ما نقش خود را بدرستی ایفا کرده اند.

وی، تصریح کرد: امروز چرا دشمنان از یاد و نام شهید واهمه دارند چون از شهدای عزیز ما و از نظام اسلامی ما سیلی خورده اند . آنها نمی خواهند فرهنگ و تفکر شهدا در جامعه نهادینه شود و جوان های نسل جدید هم با همان فرهنگ و با همان گفتمان در برابر آنان بایستند لذا تلاش می کنند تا ارزش و اعتبار شهدا را در بین جوانان کمرنگ کنند .

وی افزود: شهدا با نثار جان خود معنویت و بصیرت را در جامعه نهادینه می‌کند و به عنوان یک اسوه و الگو در جامعه مطرح می‌شوند .

علینژاد، خاطرنشان کرد: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس بسیاری از معادلات دشمن را بهم ریختند و انها را مایوس کردند و اگر شهدا خونهای پاک و مقدس خود را در راه آزادی ایران و حاکمیت ارزشهای دین مبین اسلام قربانی نمی‌کردند، یقینا امروز شاهد آزادی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی نمی‌بودیم.

وی ، گفت: شهادت پربارترین و عمیق ترین و بالقوه ترین واژه‌ای است که ازشکوه نورانیت وجذبه خاصی برخوردار بوده و با محتوای عمیقی و بارغنی که دارد، نموداری از تکامل ایمان، عمل صالح، مقاومت و جهاد کلمه است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، یادآور شد: این نقش را همواره در تاریخ ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم، بدانید نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و تامین استقلال، نقشی حیاتی، جدی و تعیین‌کننده بوده است.

ارسال نظرات