خبرهای داغ:
در هفته بسیج کارگری؛

پایگاه شهید «ابراهیم همت» در کارخانه تولیدی تیراژه گرمسار افتتاح شد+ عکس

در هفته بسیج کارگری پایگاه شهید ابراهیم همت در کارخانه تولیدی رنگ و رزین تیراژه گرمسار افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۰۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،پایگاه شهید «ابراهیم همت» در کارخانه تولیدی رنگ و رزین «تیراژه» در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج کارگری با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدالله پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار،ایرج گلینی جانشین فرماندهی ،حجت الاسلام والمسلمین ابوذر عامری مسئول شجره طیبه صالحین بسیج این شهرستان و سید حمید حسینی کیا مسئول بسیج کارگری گرمسار افتتاح شد.

گفتنی است در پایان مراسم افتتاح مسئولان سپاه و بسیج از خط تولید کارخانه دیدن کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج کارگری به کارگران، اظهار داشت: رمز موفقیت صنعت و تولید در کشور متکی به تولید داخلی و سرمایه گذاری در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید،افزود:بسیج مهم ترین قشر مردمی است که می‌تواند مقام معظم رهبری را در تحقق شعار سال یاری و همراهی نماید.

اسدالله پور خاطر نشان کرد: هر بسیجی باید خود را در قبال منویات و بیانات رهبری مسئول بداند و در تحقق و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی از هیچ تلاشی فروگذار نکند و اولویت و اهداف فعالیت های پایگاه مربوطه را در راستای تحقق « اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل» قراردهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها