خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه گرمسار بیان کرد: تشکیل شبکه خبرنگاران افتخاری در شهرستان گرمسار در اولویت فعالیت های خبری و اطلاع رسانی خبرگزاری بسیج است.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۴۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،علیرضا علیبیگی در جلسه توجیهی خبرنگاران افتخاری شهرستان گرمسار،ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی،انتقال واقعیت‌های جامعه به مردم و مسئولان و روشنگری جامعه اهمیت بسزایی دارد و انجام درست این رسالت موجب پیشرفت جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه اطلاع رسانی و تبلیغات یکی از ارکان مهم جوامع محسوب می شود،خطاب به خبرنگاران افتخاری شهرستان گرمسار،بیان کرد:خبرنگاران در حفظ و انجام این رسالت همانند یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و باید برای گشوده شدن مشکلات مردم حقایق را به دور از انحراف و غرض های شخصی انعکاس دهند.

علیبیگی همجنین خاطر نشان کرد: در حوزه روابط عمومی سپاه ناحیه گرمسار تشکیل شبکه خبرنگاران افتخاری در خبرگزاری بسیج و تحقق شعار « هر پایگاه یک خبرنگار» در اولویت قرار دارد.

وی افزود: هدف از تشکیل شبکه خبرنگاران افتخاری در شهرستان گرمسار پوشش مهم‌ترین اخبار در هر پایگاه و اطلاع رسانی قوی بین مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها