مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گروه جهادی سمن ها در آینده ای نزدیک با حمایت بسیج سازندگی سپاه سلمان در سیستان وبلوچستان تشکیل که از سازمانهای مردم نهاد در بحث اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان حمایت می‌کنیم
کد خبر: ۸۶۶۷۵۵۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ،سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری  در جلسه کارگروه توجیهی اقتصاد مقاومتی محرومیت‌زدایی و گروههای جهادی که در سالن تربیت بدنی زاهدان با حضور 50 نفر از نمایندگان سازمانهای مردم نهاد برگزار شد، افزود: تشکیل گروههای جهادی سمن‌ها در استان گام مهمی برای عمران و آبادانی در مناطق محروم است و در این راستا بسیج سازندگی آمادگی خود را از گروهها و سمن ها اعلام می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی این افتخار را دارد که از سال 1392 جلوتر از سایر ارگان‌ها و نهادها برای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ارائه انواع آموزش‌ها و مشاوره‌های مختلف، تشکیل گروههای جهادی و همچنین پرداخت تسهیلات ارزان‌ قیمت به طرح‌های اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی در بحث اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ جعفری اظهار داشت : برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره ای ازدواج،  خانواده، سبک زندگی اسلامی، مشاغل خانگی،اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج سازنگی یک شعبه عظیم کار است، خاطرنشان کرد: این کارگروه با هدف توجیه اقتصاد مقاومتی  مشارکت گروههای مردم نهاد و ارائه تسهیلات بانکی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

.

ارسال نظرات