حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی نبوی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی این ناحیه از اجرای 22 عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در شهرستان سوادکوه شمالی خبر دادند.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۷۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱



خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی نبوی در این مصاحبه اظهار داشت:12 اردیبهشت امسال که همزمان شد با ایام ماه مبارک رجب المرجب و سالروز شهادت متفکر شهید علامه مرتضی مطهری، به جهت تکریم مقام معلم و ارزش علم به نام روز بزرگداشت مقام معلم نام گرفت.

وی در مورد شخصیت شهید مطهری گفت: همین بس که بعد از شهادتش حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: مطهری حاصل عمرم محسوب می شد و آثار قلم و زبان او بدون استثنا آموزنده است لذا جوانان و نوجوانان نسل امروز باید از این گستره پهناور و گنجینه علم و دانش بهره فراوان برده و برای طهارت روح به نحو احسن بهره برداری نمایند.

وی افزود: عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی نیز جهت پاسداشت مقام رفیع شهید مطهری و ترویج افکار و اندیشه های آن استاد گرانقدر برنامه هایی را در سطح شهرستان به اجرا در خواهد آورد.

نبوی در تشریح اهم برنامه های پیش رو در هفته عقیدتی سیاسی بیان داشت: تجلیل از اساتید، فرهنگیان، مربیان و هادیان و سرگروه های صالحین در قالب همایش بزرگ یاد مطهر و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در روزچهار شنبه از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده است.

سید مرتضی نبوی در ادامه افزود: مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس با همکاری آموزش و پرورش شهرستان در یکی از مدارس شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: دیدار باخانواده های شهداء، حضور در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، کوهپیمایی و ایستگاه صلواتی، نشست های سیاسی و عقیدتی و محافل روشنگری در سطح حوزه های مقاومت از جمله دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته عقیدتی سیاسی است که در طول هفته به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی نبوی در پایان از کلیه کسانی که در اجرای برنامه با عقیدتی سیاسی ناحیه همکاری خواهند نمود مخصوصاً فرماندهی ناحیه سوادکوه شمالی تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها