با حضور مسئولین و روئسای ادارات اولین جلسه ستاد ارتحال حضرت امام (ره)در سپاه قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۸۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهراین جلسه با حضورمهندس پوریا مهر معاون فرماندار،بخشدار مرکزی،فرمانده سپاه ومسئولین ادارات قائم شهر در سالن جلسات سپاه شهرستان برگزار شد.

مهندس پوریا مهر با بیان اینکه همه ساله برای گرامیداشت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع ای درسراسر کشور برگزار می شود گفت : اگر نهضت حسینی تاکنون ادامه داشت به این دلیل بوده که مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا وعاشورای محرم هر سال پر شور تر برگزار می شود وحال آنکه امام موکداً توصیه می فرمود که باید این انقلاب را صادر کنیم لذا در جهت پیشبرد اهداف امام باید سالگرد آن عزیز سفر کرده را هم مثل سنوات گذشته هر چه با شکوهتر برگزار نمائیم.

ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه قائم شهر نیزدر ادامه گفت : با همدلی وهمکاری اعضای ستاد ارتحال شهرستان می توان این اعزام را هر چه با شکوهتر برگزار کنیم لذا این ستاد با مسئولیت ودبیری سپاه شهرستان تمام همت وتلاش خود را بکار می گیرد تادر برگزاری مراسم اعزام به بهترین نحو ممکن وارد صحنه شود .

قابل ذکر است باپیشنهاد و تصویب اعضاء مصوب شد که هریک از اعضای ستاد در بر آوردن نیازها واحتیاجات از جمله اتوبوس،اقلام تغذیه ای،فرهنگی،ایمنی،بهداشتی و...پشتیبانی لازم را به عمل آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها