مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: تجمع مربیات و متصدیان امر آموزش نیز به صورت استانی روز دوشنبه 13 اردیبهشت در سالن شهدا برگزار خواهد شد و از مربیان برتر نیز تقدیر می شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۹۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی که صبح امروز در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن مبعث رسول اکرم (ص) به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و اظهار داشت: برنامه های هفته عقیدتی از امروز 11 اردیبهشت آغاز و تا هفدهم ادامه خواهد داشت.

تجمع استانی مربیان و متصدیان آموزش در کرج برگزار می شود/ شهید مطهری الگویی برای اهل علم و قلم

وی به محورهای اصلی این هفته اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت تجلیل از مربیان در تمامی نواحی، برگزاری نشست های علمی حکمت مطهر توسط بسیج اساتید و طلاب، برگزاری محافل روشنگری در سطح پایگاه ها، حضور معلمان و دانش آموزان در گردهمایی نماز جمعه در تمامی شهرستان ها و برپایی حلقه های صالحین، تهیه و انتشار تابلو سیاسی در حوزه های مقاومت، نواختن زنگ سپاس معلم در تمامی مدارس و ویدئو کنفرانس در سطح رده ها از جمله برنامه های هفته عقیدتی سیاسی به شمار می رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز اعلام فراخوان مقاله در زمینه های مختلف را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: در نظر است مسابقات وبلاگ نویسی نیز در تمامی نواحی و پایگاه ها برگزار شود.

وی تصریح کرد: تجمع مربیات و متصدیان امر آموزش نیز به صورت استانی روز دوشنبه 13 اردیبهشت در سالن شهدا برگزار خواهد شد و از مربیان برتر نیز تقدیر می شود.

حجت الاسلام موحد در بخش دیگری از سخنان خود نیت، به یاد خدابودن و رعایت تقوا را در تمامی امور لازم دانست و گفت: در صورتیکه انسان خالص و خدایی باشد می تواند در تمام زمینه ها موفق باشد چراکه در این خصوص می توان گفت مهمترین عامل عزتمندی انسان، تقواست.

وی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله مطهری خاطر نشان کرد: شهید مطهری در بین اهل علم و قلم، خطبا و منبری ها چنان جلوه می کند که امام(ره) در خصوص این شخصیت می گویند تمام آثار او قابل استفاده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: متاسفانه امروزه بسیاری از سیاسیون و اهالی علم به دنبال استفاده از اندیشه دیگران هستند که شهید مطهری در این خصوص می گوید من به دنبال معلمی هستم که به من اندیشیدن را یاد دهد که باید گفت امام(ره) در جامعه به مردم قدرت اندیشیدن را آموخت.
 
گفتنی است، در استان البرز بیش از 1000 نفر مربی عقیدتی و سیاسی فعالیت می کنند که سالانه بیش از 12 هزار بسیجی در حلقه های صالحین شرکت می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها