همزمان با آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و نیز سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین ناحیه بسیج دانشجویی در مراسم باشکوه نماز جمعه این هفته مشهد شرکت کردند.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۳۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم به منظور ارج نهادن به مقام شامخ استاد متفکر شهید مطهری و تجلیل از شهدای معلم، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و نیز سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین بسیجی و سپاهی این ناحیه در نماز جمعه این هفته که به امامت حضرت آیت الله علم الهدی برگزار شد شرکت کردند.

در پایان این مراسم باشکوه اعلامیه ای توسط بسیج دانشجویی قرائت شد. در این اعلامیه ضمن تجلیل از زحمات ارزشمند استاد بزرگ شهید مطهری و معلمان و اساتید شهید انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس آمده است: ما دانشجویان ضمن گرامیداشت مقام و منزلت شید مطهری همه جوانان جویای سعادت و کمال و خواهان ارزش های انسانی و انقلابی را به الگو قرار دادن زندگی این استاد شهید فرامی خوانیم و آثار ارزشمند و ماندگار این متفکر قرن و اندیشمند اسلامی را که همواره مورد توجه رهبر کبیر انقلاب اسلامی بودند را به جویندگان راه سعادت سفارش میکنیم .


ارسال نظرات
پر بیننده ها