خبرهای داغ:
آئین رکوردزنی جهانی اجسام سخت توسط ورزشکار شرکت کویر تایر با شکستن ۹۰ عدد دسته بیل در مدت زمان یک دقیق و ۴۱ ثانیه انجام شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۳۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی؛ مصطفی بکتاش در حاشیه آیین رکورد زنی جهانی اجسام سخت که با همت شرکت کویرتایر برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور آیین رکورد زنی اجسام سنگین با همکاری کانون بسیج ذوالفقار بیرجند برگزار شد.

این ورزشکار بسیجی گفت: در آخرین رکورد جهانی شکستن تعداد 40 عدد چوب در سال 87 در مسابقات سیمرغ انجام دادم و در این مسابقات آمادگی جسمانی، تمرکز، روحیه جنگندگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بکتاش با بیان اینکه در این رکورد توانستم 90 دسته بیل را در مدت زمان یک دقیقه و41 ثانیه بشکنم افزود: برای انجام این کار یک سال تمرین داشتم ولی متاسفانه نتوانستم کلیه 120عدد دسته بیل را بشکنم.

این ورزشکار بسیجی با بیان اینکه اگر هوا و شرایط گرم نبود می‌توانستم در همین زمان تعداد 120 چوب را بشکنم اظهار داشت: فیلم این رکوردزنی برای ناظر بین‌المللی گینس ارسال شده و اگر مورد تأیید آنها قرار گیرد به عنوان رکورد جهانی ثبت می‌شود.

این کارگر کارخانه کویر تایرعنوان کرد: شکستن 90 عدد چوب دسته بیل باز هم رکوردار خوبی است و در سال آینده دوباره این رکوردزنی را انجام می‌دهم.

گفتنی است، در مراسمی مصطفی بکتاش که از پرسنل شرکت کویرتایر و از ورزشکاران کانون بسیج ذوالفقار بیرجند است؛ در حرکتی منسجم 90 عدد دسته بیل را شکست و رکوردی جدید در سطح کشور و جهان ثبت کرد.


انتهای پیام/14

ارسال نظرات
پر بیننده ها