خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه خوسف:

زنده نگاه داشتن یاد شهید مطهری هدف عقیدتی ـ سیاسی بسیج است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه خوسف گفت: در هفته جاری نشست علمی حکمت مطهر را در حوزه علمیه و دانشگاه ها و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۶۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین نظری فرد در نشست خبری بیان داشت: شهید مطهری که جان شریفش را به پای این انقلاب شکوهمند گذاشت، عاشق جمال جانان بود و بس. او جام جانش، لبالب از وجود معشوق بود، نگارگر این عشق بر بام جان و جامعه خویش بود.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه با امام جمعه معزز شهرستان دیدار خواهیم داشت و در همان روز غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای معلم و بسیجی انجام می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه خوسف گفت: مراسم تقدیر از مربیان و هادیان سیاسی و مربیان صالحین، نشست بصیرتی- سیاسی در سطح پایگاه ها و نشست منتظران موعود را خواهیم داشت.

وی افزود: شرکت همه بسیجیان در نماز جمعه، اعزام مبلغ به اقشار بسیج و نواختن زنگ سپاس از مقام معلم را در یکی از مدارس سطح شهرستان انجام می شود.

نظری فرد عنوان کرد: فضا سازی خوبی در سطح شهر و مدارس انجام خواهد گرفت و برگزاری محافل روشنگری در حوزه های مقاومت را خواهیم داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه خوسف گفت: نشست علمی حکمت مطهر را در حوزه علمیه شهرستان و دانشگاه ها و همینطور مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مطهری برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در محفل نماز جمعه و برگزاری محافل انس با قرآن کریم را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها