امام جمعه شهر هرات:

عقیدتی سیاسی از ارکان سپاه است / اعتقاد و ایمان از ارزش های سپاه

حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه شهر هرات عقیدتی سیاسی را از ارکان سپاه خواند و گفت: اعتقاد و ایمان بسیجیان و سپاهیان است که به این نهاد ارزش می بخشد.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۷۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری مراسم گرامیداشتی در ناحیه مقاومت بسیج خاتم برگزا شد .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه شهر هرات در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و استاد شهید مرتضی مطهری هفته معلم را گرامی داشت.

وی در ادامه گفت: معلمین و فرهنگیان باید شهید مطهری را به عنوان الگو، پیشوا و مقتدای خود قرار دهند و در همه عرصه ها از زندگی شهید مطهری درس بگیرند.

حجه الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: آنچه که به سپاه و بسیجیان ارزش می دهد و باعث شد تا امام عظیم الشان انقلاب اسلامی هم به انها افتخار کند وجود ایمان و اعتقادات قوی است.

جعفری در ادامه با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان باید بر اساس یک باور و عقیده باشد از عقیدتی سیاسی به عنوان یکی از ارکان سپاه یاد کرد و بر کسب بینش سیاسی و بصیرت در کنار تقویت ایمان و عقیده تاکید کرد.

ارسال نظرات