فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد :

اعزام بیش ۵۰۰ نفر از آستارا به کنگره ملی شهدای گیلان

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: بیش ۵۰۰ نفر از مردم آستارا به کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۸۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

سرهنگ پاسدار محمد علی‌ علی‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، اظهار کرد: در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان یادواره موضوعی با عنوان هنر و دفاع مقدس در آستارا برگزار شد.

وی افزود: همچنین در راستای برگزاری این کنگره از خانواده های معظم شهدا در قالب طرح طلایه داران نور دیدار و سرکشی و کادوهایی به رسم یادبود و تابلوهای مزین به عکس شهدا به آنان اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه از بندر آستارا ۵۲۸ نفر به اجلاسیه‌ های کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: اجلاسیه فرهنگیان در ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود که ۸۰ نفر از خانواده شهدای فرهنگی و رزمندگان فرهنگی به این اجلاسیه اعزام می‌شوند.

علی‌زاده با اشاره به اینکه دوازدهم اردیبهشت اجلاسیه جامع زنان برگزار می‌شود، اضافه کرد: به این اجلاسیه ۲۰۰ نفر از خواهران بسیجی از قشرهای مختلف همچون دانش آموزی، دانشجویی و خواهران شهدا به این اجلاسیه اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: سیزدهم اردیبهشت اجلاسیه ایثارگران برگزار که در این روز از آستارا ۱۵۴ نفر از رزمندگان و ایثاگران از سپاه، ارتش و ناجا به این اجلاسیه اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه روز چهاردهم اردیبهشت بزرگترین و مهمترین برنامه کنگره که برای خانواده معظم شهدا است، برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این روز ۹۴ نفر متشکل از والدین شهدا و همسران شهدا جهت شرکت در این مراسم اعزام می‌شوند.

علی‌زاده با اشاره به اینکه اعزام ۵۲۸ نفر از  بندر آستارا به رشت با ۱۳ اتوبوس و با پشتیبانی فرمانداری و مدیریت سپاه انجام می‌گیرد، گفت: در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان فضا سازی محیطی در چهار راه ها، میادین و معابر اصلی شهر و جلوی ادارات و سازمان ها انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار