خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه به همراه جمعی از کارکنان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۹۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه به همراه  جمعی از کارکنان سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه شهرستان پاوه دیدار کردند.
در این دیدار علیرضا گودرز تله جردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم و روز کارگر گفت: روز معلم نماد قدردانی از مقام تعلیم و تعلم است زیرا نخستین معلم عالم هستی خداوند تعالی است.
وی ادامه داد: اهمیت این روز و هفته بالاست به طوری که در سفارشات بزرگانی همچون امام راحل در مورد شخصیت استاد مطهری آمده است که شهید مطهری حاصل عمرم محسوب می شد.
ایشان در ادامه بیان کرد که شهید مطهری از مجاهدان فکری انقلاب اسلامی است که در طول عمر خود نقش بزرگی در تبیین ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اسلام و نظام سیاسی جمهوری اسلامی داشته است.
در ادامه ماموستا قادری امام جمعه شهرستان پاوه گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به مباحث عقیدتی و سیاسی محتاج می باشد زیرا نسل جوان هدف جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار گرفته اند و باید مراکز تعلیم و تربیت تقویت شوند.
امام جمعه پاوه ضمن تشریح تحولات منطقه و  بین الملل افزود: امروز حدود بیست میلیون نفر از مسلمانان به غرب و کفر پناهنده شده اندو نقشه آن ها این است که مسلمین هیچ گونه اجتماعی نداشته باشند.
ملا قادر قادری در پایان به دشمنی پایان ناپذیر غرب با اسلام اشاره کرد و گفت:دشمن شبانه روز کار می کند زیرا می دانند ایران کشور اثر گذاری در منطقه است و لذا به سمت ایران هراسی روی آورده اند.
ارسال نظرات