سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز ظهر امروز از یکی از عرصه های اقتصاد مقاومتی در کرج بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۹۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز ظهر امروز از یکی از عرصه های اقتصاد مقاومتی در کرج بازدید کرد.




علی خیامی یک کارآفرین البرزی و از جوانان سخت کوشی است که در این روزهای کسادی بازار کار و سرمایه، چرخه اقتصاد مقاومتی را در مزرعه کوچک خود به چرخش در آورده است.


مزرعه ای که نه تنها گاو و گوسفند و ماکیان پرورش می دهد بلکه در کنار آن ها به پرورش غاز، ماهی و زنبور عسل نیز می پردازد.



این جوان البرزی در مزرعه 6 هکتاری خود 12 گاونر و 9ماده دارد و حدود 100 کندوی عسل را در این مکان جای داده است که محصولات سالم را به دست مصرف کننده می رساند.

از این رو سردار استاد حسینی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: در بازدید از این عرصه اقتصاد مقاومتی در صورتیکه به این جوان کمک شود می توان با پتانسیلی که در این مکان وجود دارد موجب افزایش تولید داخلی شود.



وی تاکید کرد: به جهت توان و انگیزه این جوان کارآفرین سعی داریم در افزایش نقدینگی و توسعه بازار فروش محصولات اقداماتی را انجام دهیم چراکه وی به صورت خانوادگی به این کار مشغولند.


ارسال نظرات