خبرهای داغ:
جلسه گرامیداشت روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج به همراه نشست بصیرتی در سالن اجتماعات ناحیه پاوه با حضور کارکنان، سربازان، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۰۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، مراسم گرامیداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به همراه نشست بصیرتی در سالن اجتماعات ناحیه پاوه با حضور کارکنان و سربازان و مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برگزار گردید.
در این برنامه علیرضا گودرز تله جردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه ضمن عرض خیر مقدم به حضار و ارائه گزارشی از برنامه های نمایندگی اظهار کرد: در معارف دینی از واژه بصیرت زیاد استفاده می شود.
وی با اشاره به اینکه  بصیرت نقطه مقابل سطحی نگری و ظاهر بینی است گفت: یکی از اساتید برجسته در زمان خود و بعد از حیات خود که مایه بصیرت بخشی در جامه گردید استاد مطهری می باشد که با اندیشه نورانی و مطهرش در فضای تاریک و غبار آلودی که بر آسمان کشور های مسلمان و تاریکی همه جا را فرا گرفته بود با وجود خود و آثار خود به دلها گرمی بخشید و به جامعه نورانیت به طوری که آثار این بزرگوار مورد تایید و تاکید حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری بود.
در ادامه مراسم سرهنگ عبدالرضایی مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در راستای مقام استاد شهید مطهری و شخصیت و خدمات ایشان به انقلاب پرداخت و گفت: شهید مطهری اولین کسی بود که وحدت حوزه و دانشگاه را بوجود آورد.

ارسال نظرات