فرمانده انتظامي استان زنجان:
اقتصاد غير ديني مسير رهايي و آزادي نيست.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۰۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: مقام معظم رهبري (مد ظله العالي ) امسال را سال " اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل" نامگذاري فرمودند.

سردار عليرضا صالحي افزود: اين نامگذري نه در شعار و همايش بلكه در قالب اقدام و عمل و جلوگيري از نفوذ دشمن است.

فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد : منظور مقام معظم رهبري از نفوذ، نفوذ اقتصادي است، اقتصاد مقاومتي مربوط به امروز نيست بلكه از صدر اسلام، دوران انقلاب اسلامي و در هشت سال دفاع مقدس آن را تجربه كرده ايم .

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه يكي از نتايج تمسك به قران كريم مقاومت، صبر و شكيبايي است اظهار داشت: طبيعي است كه هدف تحريم دشمنان نوعي فشار آوردن به مردم و مسئولان است.

سردار صالحي در بحث اقتصاد مقاومتي به فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره و تصريح كرد : بايد در بحث اقتصاد مقاومتي در چهار جبهه علمي، فرهنگي، سياسي و اجرايي فعال بود .

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: در عرصه علمي بايد به تحقيق و پ‍ژوهش پرداخت و در عرصه فرهنگي مردم بايد قبول كنند كه اقتصاد غير ديني مسير رهايي و آزادي نيست.

وي با تاكيد بر اينكه كالاهاي خارجي بلاي توليدات داخلي است گفت: در عرصه اجرايي اقتصاد مقاومتي، بايد برنامه ريزي كرد و بايد به ظرفيت مردمي ايمان و باور داشت.

فرمانده انتظامي استان زنجان در ادامه، انتخابات را در نظام مقدس جمهوري سلامي فريضه اي از فرائض اسلام بيان كرد و گفت: انتخابات پس انداز و حاكميت مردم است.

ارسال نظرات