رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان:

ارتقای بهره‌وری، اولویت‌ سازمان بسیج است

ارتقای بهره‌وری در سازمان بسیج کارگری استان زنجان، از اولویت‌های سازمان بسیج است.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۱۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان با تاکید بر اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی با جدیت از سوی سازمان بسیج کارگری دنبال می‌شود، گفت: ارتقای بهره‌وری در سازمان بسیج کارگری استان زنجان، از اولویت‌های سازمان بسیج است.

رسول اکبری افزود: سازمان بسیج کارگری استان زنجان ومعتقد است که اگر وجدان کاری در تولید مورد توجه قرار بگیرد، تولید داخلی ما تولیدی با کیفیت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین سازمان بسیج کارگری زنجان، تصریح کرد: همه پایگاه‌های بسیج کارگری استان فعال است و حلقه‌های صالحین در بحث‌های وجدان کاری، انضباط کاری و محکم‌کاری تاکید دارد.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان اظهار کرد: برنامه‌های بسیج کارگری اهداف مختلفی دارد که در همین راستا نشر، گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و مقاومت از جمله اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج کارگری استان زنجان است.

وی با اشاره به اهداف سازمان بسیج کارگری، اضافه کرد: سازمان بسیج کارگری از 45 پایگاه و حدود 8 هزار نفر عضو تشکیل شده که فعالیت‌های بسیاری را در بخش‌های مختلف انجام داده است.

اکبری ادامه داد: در موضوع اقتصاد مقاومتی و با توجه به منویات رهبر انقلاب، طرحی همانند سال‌های گذشته به نام ایثار طراحی شده که در این طرح بسیجیان کارگر یک ساعت اضافه کاری دارند.

وی با بیان اینکه در این یک ساعت اضافه کاری، کراگران هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند، ابراز کرد: همانگونه که از جزئیات طرح استنباط می‌شود، نام این طرح شیفت ایثار است.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان بیان کرد: در سال گذشته یک هزار و 873 ساعت کاری به صورت احسان و ایثار توسط کارگران بسیجی انجام شده است که در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی بحث اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

اکبری در پایان تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و دهه فجر توسط سازمان بسیج کارگری استان برگزار می‌شود که بسیجیان کارگر در این مراسم حضور فعالی دارند.

ارسال نظرات