قرارگاه فرهنگی در اهر آغاز به کار کرد

خبرگزاری بسیج: قرارگاه فرهنگی اهر با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی و اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۲۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، امام جمعه اهر در نخستین جلسه این قرارگاه عملیاتی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه فرهنگی از اهداف اصلی این قرارگاه برشمرد.

آیت اله جواد حاجی زاده در سخنان خود با اشاره به برنامه اصلی دشمن در استحاله فرهنگی و جنگ نرم و نفوذ در بین نیروهای انقلابی و نظام اسلامی گفت: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن آن ها می تواند چراغ راه برای آغاز این حرکت مبارک فرهنگی برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان باشد.

وی، فعالیت در حوزه فرهنگی را یک کار حساس و در عین حال مهم و تأثیرگذار در دیگر زمینه ها عنوان و بیان کرد: هدف ما از حضور فعالان و کارشناسان و مسئولان فرهنگی در این مجموعه ارائه ایده ها و راهکارهای عملی برای مقابله با جنگ نرم دشمن و ترویج فرهنگ غنی اسلامی در بین خانواده ها، به خصوص جوانان و نوجوانان می باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر، با انتقاد از برخی کم لطفی ها در بحث فرهنگ افزود: همه ما وظیفه داریم در حد وسع و توان خود و متناسب با حوزه فعالیت خود برنامه ها و پیشنهادات خود را در راستای دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب در حوزه فرهنگ ارائه و زمینه را برای مشارکت مردم و بهره مندی از نکته نظرات آحاد مختلف جامعه عملیاتی کنیم.

دراین جلسه روسای دادگستری اهر نیز یکی از راه های مقابله با هجمه و استحاله فرهنگی دشمن را اطلاع رسانی مناسب و آگاهی دهی به خانواده ها در زمینه های فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نظری، گفت: اگر بتوانیم خانواده ها را با مسائل معنوی و دینی بیشتر آشنا کنیم قطعاً در جامعه شاهد کاهش معضلات فرهنگی اجتماعی خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار