مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن درصدد تضعیف روحیه انقلابی مردم و مسئولان است‎

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مراغه گفت: دشمن درصدد تضعیف روحیه انقلابی و معنوی در بین مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۵۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: اگر روحیه انقلابی و تفکر جهادی در بین آحاد جامعه تضعیف شود، دشمن به مطامع و نقشه های شوم خود خواهد رسید.

وی اظهار کرد: روحیه و تفکر انقلابی در طول سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تنها رمز ماندگاری و جاوادانگی نظام مقدس اسلامی و انقلاب بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ایستادگی در برابر جریان های معاند با ولایت و انقلاب و ارزش های اسلامی و انقلابی برای صیانت از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام کاملی فر بیان کرد: نسل امروز بسیجیان و پاسداران، همانند نسل های گذشته در راه صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی تلاش کرده و در این راه از بذل جان خود نیز دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که روحیه انقلابی و معنویت در بین آحاد امت اسلامی باشد، زمینه برای برخورداری و شایستگی برای بهره مندی از الطاف و نعمت های الهی وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: اکنون نیز باید بدانیم که تنها راه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی تعامل و چشم دوختن به قدرت های پوشالی نیست چنانچه در ماه های پس از برجام علیرغم تردد متعدد هیئت های تجاری اروپایی هنوز شاهد عقد حتی یک قرارداد تجاری نیستیم.

وی با اشاره به هفته عقیدتی در سپاه و بسیج اظهار داشت: سالروز شهادت فیلسوف بزرگ شهید مطهری و آغاز هفته عقیدتی فرصت مناسبی برای معنویت افزایی در بسیج بسیجیان و پاسداران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز گفت: یاد و خاطره شهید مطهری به عنوان اسوه و الگوی ولایتمداری و انقلابی بودن باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام فیضی زاده افزود: برگزرای ده ها برنامه فرهنگی و تربیتی در هفته عقیدتی سیاسی در جهت معنویت افزایی فرهنگی در سپاه و بسیج در سپاه مراغه اجرا می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار