مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

برگزاری مراسم غبارروبی وتجدید میثاق با امام راحل و شهدای استان زنجان

مراسم روحانی غبارروبی و عطرافشانی و تجدید میثاق با امام راحل وشهدای استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مراسم روحانی غبارروبی و عطرافشانی و تجدید میثاق با امام راحل وشهدای استان زنجان باحضور مدیر کل و معاونین وکارکنان اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد.

احمد غریوی با اشاره به مقام شامخ شهیدان بویژه شهدای کارگر افزود: شهدا کسانی بودند که در لحظه خطر از همه لذات دنیوی و جان خود گذشتند و به دعوت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و برای همیشه تاریخ جاونه شدند.

وی از شهدای مدافعان حرم نیز یاد و اظهار کرد: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است و شهدا با ایثارگریها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند که امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشویم و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم .

گفتنی است، در پایان حاضرین با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس وشهدای مدافعان حرم را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار