خبرهای داغ:
یکی از مربیان ورزشی در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: توجه به حوزه ورزش، بي ترديد در امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي نيز نقش و تاثير بسزايي دارد.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۹۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین سلیمانی مربی رشته ورزشی تکواندو افزود: اهمیت به امر ورزش باعث نشاط در جامعه شده وجلوی بسیاری از بیماریها و ناهنجاریها را خواهد گرفت.

وی تصريح كرد: ورزش علاوه بر اينکه سبب شادي و نشاط افراد مي شود فوايد سودمندي براي انسان دارد که مي توان به سلامت روح و روان و جسم که از مهمترين اين فوايد است، اشاره کرد.

معاون فاوای ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)با تاکيد بر تلاش همه جانبه جهت پيشگيري از ابتلاي نسل جوان به آسيب هاي اجتماعي خاطر نشان کرد: امروزه گرايش به اعتياد و مواد مخدر يکي از مهمترين آسيب هاي منجر به وقوع جرائم است که يکي از راهکارهاي کاهش آن بهره گيري از ظرفيت بي نهايت ورزش در بين جوانان است.

سلیمانیدر ادامه با بيان اين مطلب كه توجه به امر ورزش و تندرستي مي‌تواند تاثير بسزايي در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشد، گفت: هرچه در ورزش هزينه شود بيشتر به كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي نزديک مي شويم.

وي با بيان اينكه جدي گرفتن ورزش بين بسیجیان و مردم باعث افزايش روحيه در محيط كار خواهد شد گفت: توجه به حوزه تربيت بدني و ورزش، بي ترديد در امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي نيز نقش و تاثير بسزايي دارد.

معاون فاوای ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)در پايان بيان کرد: پرداختن به ورزش و سلامتي زمينه مساعدي براي ايجاد زندگي بهتر،کاهش انحرافات اجتماعي و کسب شادابي و نشاط عمومي در جامعه ايجاد مي کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها