خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم:

دشمن از اعتقاد سپاه هراسان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه امام حسین(ع) قم گفت: اکنون نیاز به مباحث عقیدتی و بصیرتی درجامعه ضروری‌تر از گذشته است زیرا نقطه قوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلاح و تجهیزات نیست بلکه به ایمان، اعتقاد و ارزش‌ها بوده و دشمن انقلاب اسلامی از این ویژگی‌های هراسان است.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۲۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
حجت‌الاسلام احمد احمدی ظهر امروز درگفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری با عنوان روز معلم، اظهار کرد: اینکه سپاه از ابتدا بر اساس عقیده، مکتب و ایمان به ارزش‌ها شکل گرفته فلسفه اصلی نام‌گذاری هفته عقیدتی در س‍پاه است.

وی پویا بودن سپاه پاسداران انقلاب را یکی از عوامل اصلی موفقیت نظام خواند و ادامه داد: رسالت اصلی این مجموعه حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و به لطف خداوند تاکنون این رسالت به خوبی انجام شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه امام حسین(ع) قم خاطرنشان کرد: علت انتخاب سالگرد شهادت مطهری به عنوان هفته عقیدتی و روز معلم این است که شهید مطهری در واقع، شهید جهاد فرهنگی و فرهنگ جهادی بوده و رهبر انقلاب اسلامی بارها به ترویج افکار ایشان در سطح جامعه اسلامی تاکید کرده‌اند.

وی سلحشوری پاسداران را مرهون عالمانی همانند شهید مطهری دانست و تصریح کرد: سپاه برای پاسداری از انقلاب اسلامی باید راه کنونی خود را ادامه دهد و بنیه اعتقادی و بصیرت سیاسی خود را تقویت کند.

احمدی با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با دشمن تربیت جوانان انقلابی به عنوان افسران جنگ نرم است، گفت: اکنون نیاز به مباحث عقیدتی و بصیرتی درجامعه ضروری‌تر از گذشته است زیرا نقطه قوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلاح و تجهیزات نیست بلکه به ایمان، اعتقاد و ارزش‌ها بوده و دشمن انقلاب اسلامی از این ویژگی‌های هراسان است.
ارسال نظرات