حیدر رحیم‌پور گفت:پیش از پیروزری انقلاب، مسوول امور دام و دامپروری ایران، از بهائیان بود و فاطمه پهلوی که او هم بهایی شد و اکنون در قبرستان بهاییان آمریکا مزه جنایاتش را می‎چشد نیز از روسای دامپروری محسوب می‎گردید.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۳۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

حیدر رحیم پور نویسنده منتقد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در کتاب "تلخ ترین نوشته من" به موانع اقتصاد مقاومتی اشاره اجمالی داشتم و مصادیق بارزی از موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی را آورده‎ام  لذا  به افرادی که علاقمند به  عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی هستند توصیه می‎کنم کتاب را مورد بازبینی قرار دهند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب، رانت خواران اقتصادی درصدد واردات گوشت‎های حذفی کفار بودند افزود: پیش از پیروزری انقلاب ، مسوول امور دام و دامپروری ایران ، از بهائیان بود  و فاطمه پهلوی که او هم بهایی شد و اکنون در قبرستان بهاییان آمریکا مزه جنایاتش را می‎چشد نیز از روسای دامپروری محسوب می‎گردید.

رحیم پور ادامه داد: رانت خواری بهاییان و فاطمه پهلوی،  تا حدی وسیع بود که شرکت های مرتبط با تولید، توزیع و عرضه گوشت قرمز و سایر مشاغل دامی را ورشکست کرد، آنها گوشت‎هایی که کفار در خارج مرزها  حذف کرده بودند و مصرف نمی‎کردند را ارزان می‎خریدند و به خورد مردم کشورمان می‎دادند این در حالی است که حرفه دامپروری از بین رفت و بزرگترین واحد دامپروری در دشت مغان را در قبضه  گرفتند و گوشت را با هر قیمتی که خواستند به فروش رساندند.

وی گفت: پرچمدار مبارزه با چنین خیانتی در خراسان توسط  رهبری امروز انقلاب صورت گرفت؛ ایشان  با کاری گروهی مبارزه را رقم زدند و هوشیاری مردم را برانگیختند تا اجازه تداوم چنین خیانتی توسط دوستان دشمنان کافر داده نشود.

این نویسنده منتقد اذعان داشت: گروهی که رهبری انقلاب راه اندازی کردند با رصد و پیگیری مداوم به ارائه گزارشاتی پرداختند مبنی بر اینکه گوشتهای وارداتی از ذبح شرعی برخوردار نیست و در ضمن گوشتهای وارداتی در زمره گوشت هایی هستند که در کشور صادرکننده به حیوانات می‎دهند و این هدیه ای که مسوولان دشمن محور آن دوران به مردم ارائه می‎دادند را فاش کردند؛ لذا با اعتراضات گروه رهبری انقلاب و سپس مردم مواجه گردید.

رحیم پور گفت: به یاد دارم رهبر معظم و برخی از روحانیان آگاه و متعهد توانستند  فرهنگ سازی کنند تا گوشت وارداتی استفاده نشود و با دست خالی توانستند سیاست دشمن را فلج کنند، این رفتارهای عملی از مصادیق کمر همت گماردن به اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطر نشان کرد: مردم نیز به تبعیت افراد آگاه برانگیخته شدند و از قصاب هایی که گوشت وارداتی می‎فروختند هیچ گونه گوشتی نمی‎خریدند و هیچ گونه غذایی را هم در غذاخوری هایی که  متهم به مصرف گوشت های وارداتی بود نمی خوردند.

وی گفت: در این فرصت کبابی که بعدها به نام موسی کبابی شهرت یافت پشت شیشه مغازه اش نوشت : این کبابی از گوشت های وارداتی استفاده نمی‎کند و به همین علت آنچنان فروشش رونق یافت که هرگز توان پاسخگویی متقاضیان را نداشت.


ارسال نظرات