مسئول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری با مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن، پیرامون تأسیس کانون بسیج رسانه شهرستان بروجن دیدار کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۴۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

به گزارش بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری، سازمان بسیج رسانه استان جهت راه اندازی کانون بسیج رسانه شهرستان بروجن با" یوسف زاده" مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست هم اندیشی را برگزار نمودند.

 در این دیدار رحمت الله یوسف زاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور جناب سرهنگ حیدری و اهتمام ایشان به مطبوعات شهرستان بروجن، خاصه به تأسیس کانون بسیج رسانه، آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن را در تأسیس کانون بسیج رسانه شهرستان بروجن اعلان نمودند و اعلام کردند مکانی برای این کانون در نظر گرفته شده و طرفین توافق نمودند در سوم خرداد؛ سالروز آزادی خرمشهر با دعوت از مسئولین، این کانون رسما افتتاح گردد. در پایان جناب سرهنگ حیدری از لطف، مساعدت و همکاری آقای یوسف زاده قدردانی نمودند و این اقدام را در راستای نهادینه نمودن فرهنگ بسیج خاصه فرهنگ بسیج رسانه ارزیابی نمودند و قول مساعد دادند تا روز افتتاح امکانات تأسیس کانون را فراهم نمایند.

 پس از پایان جلسه مذکور، از دفتر هفته نامه هم اندیشان بازدید به عمل آمد. ابتدا کریمی مدیر مسئول هفته نامه هم اندیشان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور جناب سرهنگ حیدری؛ گزارشی از پیشینه و نوع فعالیت ها و خدمات 13 ساله هفته نامه را به اطلاع ایشان رساندند و توجه ویژه بسیج رسانه استان به مطبوعات استان را ستودند و خواستار حمایت ها و مساعدت های بسیج رسانه استان به اصحاب مطبوعات شدند. در ادامه جناب سرهنگ حیدری ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد هفته نامه هم اندیشان، این هفته نامه را یکی از مطبوعه های فعال و اثرگذار در سطح استان ارزیابی نمودند و قول مساعدت جهت همکاری کما فی السابق را دادند.

ارسال نظرات