حلقه‏ های صالحین دانشگاه کادرسازی آینده انقلاب اسلامی است

سرهنگ حبیب الله سهرابی با بیان اینکه حلقه های صالحین دانشگاه کادرسازی آینده انقلاب اسلامی است گفت: با کیفی سازی این دانشگاه بصیرتی در جذب جوانان اقدام شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۵۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب ،حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه میناب تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین برشمرد و گفت: حلقه‏های صالحین دانشگاه کادرسازی آینده انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حضور مربیان و سرگروههای توانا و با معلومات کافی و ارائه شیوه های نوین پرسش و پاسخ و پاسخگویی سنجیده به پرسشهای جوانان و دسته بندی های حلقه ها از نظر سنی می تواند در حضور بیشتر جوانان در حلقه های شجره طیبه صالحین تاثیر مثبت داشته باشد.

سرهنگ سهرابی اظهار داشت: حلقه های تربیتی و بصیرتی صالحین بسیج، فرصت مناسبی برای احیاء و تقویت ارزشهای نظام و بهترین بستر برای کادرسازی انقلاب اسلامی در لایه های مختلف اجتماع و بویژه بسیجیان است.

فرمانده سپاه میناب خاطر نشان کرد: بسیجیان به عنوان پیشگامان عرصه تلاش و شهادت تربیت یافتگان نظام تربیتی صالحین هستند و در هر جا که نیاز به حضور آنان باشد با تمام توان خود وارد میدان می شوند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار