حلقه های صالحین خنثی کننده هجمه های فرهنگ جعلی و دروغین دشمن است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با بیان اینکه نظام استکباری با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و الگوهای دروغین و جعلی در پی جذب جوانان تلاش می کند گفت: حلقه های صالحین خنثی کننده هجمه های فرهنگ جعلی و دروغین دشمن است.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۵۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب ،سید حسن فاطمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با بیان اینکه حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج، فرصت مناسبی برای احیاء و تقویت ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در لایه های مختلف اجتماع و بویژه بسیجیان است گفت: در تقویت حلقه های صالحین با قوت هر چه بیشتر اقدام شود.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق الگوی های جعلی و دروغین در پی ایجاد شهبات در دین تلاش می کنند افزود: مباحث مطرح شده در کلاس‌های اعتقادی باید شبهات دینی و اعتقادی اعضا را برطرف کرده و باعث تقویت بنیه دینی و اعتقادی آنها شود.

سید فاطمی اظهار داشت: جوانان بسیجی ما بایددر سنگر ایمان با بصیرت افزایی و شناخت ارزشهای نظام و انقلاب به درجه ای از شناخت و بصیرت دست یابند که بتوانند تمامی اهداف جعلی و دروغین دشمن را خنثی کنند.

جانشین سپاه ناحیه میناب انسان ساز بودن را یکی از اهداف حلقه های صالحین برشمرد و گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی با رصد کامل اهداف دشمن از طریق قرارگیری در حلقه های صالحین امکان پذیر است و قرار گرفتن در این مسیر مستلزم صرف وقت و هزینه می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار