کد خبر: ۸۶۶۷۸۶۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
فرآیند بررسی اجرای 55 پروژه عمرانی در دست اجرای چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با حضور دکتر خادمی استاندار، بزرگواری نمایندگان شهرستان های چهار گانه در مجلس شورای اسلامی، هاشمی پور نماینده منتخب این چهار شهرستان، معاونین استاندار، مدیران کل 18 دستگاه اجرایی و مسئولین محلی انجام گرفت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دراین نشست های دوره ای به تلاش برای رفع موانع و مشکلات، آگاهی از آخرین پیشرفت فیزیکی، راهکارهای سرعت بخشی همراه با دقت در نظارت و کیفیت تک تک پروژها مورد توجه و تاکید قرار گرفتند.

سید موسی خادمی در نشست بررسی پروژه های چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، افزود: رفع موانع و مشکلات پروژه‌های زیربنایی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی شهرستان ها و شتاب گرفتن پیشرفت فیزیکی آنها و در اولویت قرار دادن طرح هایی که تاثیر بیشتری بر ساختار توسعه ای شهرستان ها و خدمات دهی به مردم دارند، در این دوره از نشست ها انجام  می گیرد.

استاندار با بیان اینکه، همه پروژه های مهم، کلان و تاثیر گذار این شهرستان ها که منابع آنها از محل های ماه 180، ملی و ملی استانی شده است، با حضور مجریان آنها وهمچنین مسئولین شهرستانی به صورت رو در رو مورد بررسی قرار می گیرند، افزود: موانع و نقاط ضعف آنها مشخص و راهکارهای برون‌ رفت از آنها ارائه می شوند.

استاندار تصریح کرد: بررسی و کسب اطلاع کامل از آخرین وضعیت طرح ها و پروژه ها، موجب شتاب بخشی هر چه بیشتر در روند اجرای طرح های عمرانی استان و رفع موانع و مشکلات آنها شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

خادمی به مسئله نظارت برفرایند پروژه ها، رعایت اصولی فنی اجرای طرح ها، جذب به موقع اعتبارات، استفاده بهینه از منابع و مدیریت آنها تاکید کرد و گفت: طرح های مهم و تاثیر گذاری در همه بخش ها در استان با پیشرفت بالای 80 درصد وجود دارد که بهره برداری از این طرح ها در اولویت دستگاه های اجرایی قرار گرفت.

تکمیل آبرسانی به برخی از شهرها از سد کوثر و تکمیل عملیات اجرایی آبرسانی به شهرهای لیکک، دهدشت، سوق، لنده و چرام، تصفیه خانه های فاضلاب دهدشت و چرام و جاده پاتاوه – دهدشت و آبرسانی به دهدشت غربی از پروژه های مهم مورد بررسی در این نشست بود.

ارسال نظرات