خبرهای داغ:
در جلسه ای مشترک بین سپاه و صداوسیما مقررشد

برنامه ریزی برای پوشش هرچه بهتر برنامه های هفته سیاسی و عقیدتی سپاه

نشست معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در خصوص پوشش خبری برنامه‌های هفته سازندگی و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۲۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان صبح امروز سرهنگ ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به همراه جمعی از مدیران این سپاه با مهندس رحیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در خصوص انعکاس مطلوب هفته سازندگی و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است این نشست که در صداوسیما برگزار گردید به پیشنهاد مهندس رحیمی مقرر شد تا با تعیین جدول زمانی از فعالیتهای سپاه در طول این هفته توسط روابط عمومی سپاه ولی عصر (عج) این فعالیت‌ها در سه بخش خبر _سیما و صدا پوشش داده شود.
هفته عقیدتی سیاسی در سپاه همه ساله از روز دوازدهم اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری (ره) آغاز و به مدت یک هفته به برنامه هایی از قبیل تجلیل از مربیان و اساتید عقیدتی و اخلاق، دیدار با خانواده محترم شهدا، دیدار با علما و مراجع، غبار روبی گلزار شهدا و... پرداخته می‌شود
هفته سازندگی نیز در همین تاریخ اغاز شده و تا هفدهم اردیبهشت برنامه‌های متنوعی مثل کلنگ زنی طرح ساخت ۶١۵خانه مددجو توسط بسیج سازندگی سپاه ولی عصر که قرار است امسال کار ساخت و تکمیل ان‌ها به  پایان برسد و در اختیار جمعی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره قرار داده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار