رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل:

دوره آشنایی با استانداردهای ایزو در اردبیل برگزار می شود

به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل، امسال دوره آموزشی آشنایی با استانداردهای ایزو برای علاقه‌مندان در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۴۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رامز نصیری صالح با بیان این مطلب در جلسه شورای آموزشی این واحد افزود: برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه مدت و مهارتی مورد نیاز استان از برنامه‌های اصلی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی باید مسائل جدید آموزشی را مورد توجه قرار دهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت این واحد بستری پویا و فضایی مناسب فراهم شده است تا بتواند جوابگوی نیازهای آموزش تخصصی استان باشد.

نصیری صالح به انتصاب مدیر جدید مرکز تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: امیدواریم روز به روز شاهد رشد و ارتقای فعالیت‌های این مرکز باشیم.

در این جلسه سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه اجرای دوره‌های تخصصی جدید در راس برنامه‌های این معاونت قرار دارد افزود: گسترش این دوره‌ها باعث توانمندسازی جوانان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خواهد شد.

بهرنگ کوهی از برگزاری بیش از 60 دوره آموزشی با 5 هزار نفر فراگیر در سال گذشته در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل خبر داد و گفت: امسال بنا داریم با برنامه‌ریزی‌ مناسب و فراهم کردن بسترهای لازم، این میزان را افزایش دهیم.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات سید جواد جبرئیل خادم مدیر پیشین مرکز تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی، میثم ضارب‌نیا به عنوان میر جدید این مرکز معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار