ماينده ولي‌فقيه در استان و استاندار اردبيل با صدور پيام مشتركي از مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات مجلس دهم در منطقه تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، نماينده ولي فقيه در استان و استاندار اردبيل با صدور پيام مشتركي از مشارکت چشمگیر مردم و زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات در منطقه تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به شرح زیر است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بی کران به درگاه قادر متعال که عنایات و رحمت بی پایانش را همواره شامل مردم عزیز ما فرموده و قامت رشید این ملت الهی را روز به روز استوارتر ساخته است.

درود بر مردم آگاه و فهیم سرزمین دل دادگان صلابت علوی که یک بار دیگر در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر عظیم الشان انقلاب، با حضور ارزنده در انتخابات 10 اردیبهشت، جلوه هایی از شور پرشعور و وحدت و مودت اسلامی شان را به نمایش گذاشتند.

بی گمان حماسه‌ای که امروز با عزم مردم ، در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقم خورد ، برگ دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزود و نمایان ساخت پشتیبانی مردمی ، سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که یقینا مایه مباهات و افتخار همه دست اندرکاران و خادمان اجرایی نیز می باشد.

اینک در روز پیروزی مسرت آفرین ملت ، این جانبان با نثار سلام و صلوات به ارواح بلند شهدای والامقام که با نثار خون پاکشان، عزت و استقلال را برای همه ما به ارمغان آوردند و با گرامی داشت یاد و خاطره بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران که همواره رای مردم را به عنوان میزان دانستند، از مشارکت چشمگیر مردم و زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات در منطقه تقدیر و تشکر کرده و از درگاه حضرت سبحان ، برای نمایندگان منتخب مردم توفیق روزافزون در خدمت فاخر به جامعه مسالت می کنیم.

ارسال نظرات