دبیر برگزاری جشنواره فیلم رشد در استان اردبیل گفت: بیش از 60 هزار دانش آموز در استان اردبیل با پخش تعداد 28 فیلمی که اثرات علمی و آموزشی و تاثیر بیشتری داشته است در این جشنواره شرکت کردند.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۶۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین در مراسم اختتامیه فیلم رشد گفت : با توجه به ایجاد بستر مناسب در شهرستان سرعین طی سال های اخیر و با مشارکت داوطلبانه بخش خصوصی توانستیم هزینه ای بالغ بر 15 میلیون تومان جذب و برای اجرای جشنواره و اهدای جوایز به دانش آموزان بکار گیریم .

سید غلامحسین گنجی گفت : مردم فهیم و خیرین عزیز سرمایه گرانقدر آموزش و پرورش شهرستان سرعین هستند و همکاران ما در دستگاه تعلیم و تربیت منطقه با تمام توان در تربیت و پرورش دانش آموزان مجدانه و پرشتاب تلاش می کنند .

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در دومین جشنواره فیلم رشد توانستیم امکاناتی فراهم آوریم که صد در صد دانش آموزان شهری و بیش از 95 درصد کل دانش آموزان شهرستان از فیلم های این جشنواره بهره برده باشند .

نماینده وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد تاریخچه جشنواره فیلم رشد ، این جشنواره را یکی از قدیمی ترین جشنواره های هنری در سطح کشور دانست .

علیرضا فکری گفت : در بازدید های انجام یافته طی برگزاری این جشنواره در سطح استان اردبیل تعامل ، همدلی و ارزشی که ارگانهای دیگر در برگزاری این جشنواره داشته اند ستودنی و چشمگیر است و مسئولان و مردم به این باور رسیده اند که می توانیم با استفاده از فیلم های آموزشی و اجتماعی ، تاثیر مناسبی در بین دانش آموزان داشته باشیم .

وی سطح برگزاری این جشنواره در شهرستان سرعین را نیز بسیار مطلوب برشمرد و از تلاش کلیه عوامل بخصوص همکاری فرماندار محترم تجلیل نمود .

در ادامه معاون آموزش ابتدایی و دبیر برگزاری جشنواره فیلم رشد در استان اردبیل نیز ضمن تقدیر و تشکر ویژه از عوامل اجرایی جشنواره در شهرستان سرعین برگزاری این جشنواره را در راستای برنامه های علمی آموزشی و تربیتی اخلاقی دانست .

کمال عالی زاده در ادامه همدلی و همزبانی ، همت و تلاش مسئولین در برگزاری این جشنواره را حاکی از اهمیت این جشنواره برشمرد و گزارشی از روند برگزاری این جشنواره در استان اردبیل را بیان داشت .

وی خاطر نشان کرد : بیش از 60 هزار دانش آموز در استان اردبیل با پخش تعداد 28 فیلمی که اثرات علمی و آموزشی و تاثیر بیشتری داشته است در این جشنواره شرکت کردند و در کلیه مناطق 19 گانه استان اردبیل این جشنواره به اجرا در آمد .

در پایان این مراسم به تعدادی از دانش آموزان به قید قرعه جوایز ارزنده ای از طرف حامیان مالی و برخی از ارگانهای دولتی اهدا گردید.

ارسال نظرات