دیدار مسئولین با امام جمعه شهرستان کوثر:

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم

همزمان با سالروز شهادت آیت الله مطهری و نامگذاری این روز با عنوان هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و همچنین هفته معلم؛ مسئولین سپاه و آموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان کوثر دیدار به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۶۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، به مناسبت دوازده ارديبهشت، سالروزشهادت استاد شهيد مرتضي مطهري و اولين روز از هفته معلم و هفته عقيدتي سياسي درسپاه و بسيج، مسئولين ادارات، مربيان عقيدتي، هاديان سياسي، پايوران و فرهنگيان با امام جمعه شهرستان کوثر ديدار کردند.

در این مراسم سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی فرمانده سپاه ناحیه کوثر ضمن عرض خير مقدم گویی به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و گفت: مراسمات و برنامه های بسیاری در این هفته برگزار خواهد شد که مهمترین آنها یادواره شهدا، نشست های بصیرتی و سیاسی، دیدار با خانواده شهدا و همچنین تبیین علوم شهید مطهری بین اقشار مختلف مردم است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام بیگی امام جمعه شهرستان کوثر اظهار کرد: آثاري كه از اين شهيد والامقام باقي مانده آثار ارزشمندي است و مربیان و معلمین بایستی در برابر هجمه های همه جانبه دشمن این ارزش ها را بیش از پیش بین مردم بخصوص دانش آموزان و دیگر جوانان نهادینه کنند؛ چرا که دشمن در وهله اول خواهان از بین بردن نام و عنوان مادری بوده و فرهنگ زدایی، دین زدایی و غرب گرایی را بین مردم ترویج میدهد.

خطیب جمعه کوثر با نقل حدیثی از پيامبر اعظم(ص)‌ اضافه کرد: 1- بركت علم در احترام به استاد 2- تعظيم خداوند (گردن نهادن به فرمان خدا3- لذت دنيا در احسان به پدر و مادر 4- ترك اذيت كردن خلق ایشان از جمله رکنی است که استاد مطهری در عمل به آنها به مراتب پیشتر بود.

رئیس شواری فرهنگ عمومی شهرستان کوثر افزود: چه جهاد با نفس و چه جهاد اصغر از عهده هر كسي بر نمي آيد، همانا جهاد دري از درهاي بهشت است، دري است كه خداوند اين در بهشتي را به روي همه كس نمي گشايد.

در پايان مراسم از امام جمعه محترم، مسئولين ادارات، مربيان عقيدتي، هاديان سياسي، پايوران و فرهنگيان تقدير بعمل آمد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار