شهید مطهری وقتی در محضر مقام معظم رهبری حاضر می‌شد همچون سربازی بود که فرمان رهبری را به گوش و جان می‌سپرد لذا مسئولین تعلیم و تربیت در جامعه باید چنین افرادی را تربیت و تقدیم جامعه کنند.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۷۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جمعی از کارکنان سپاه و آموزش و پروش شهرستان مشگین‌شهر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ حاتم قاسم زاده مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه شهرستان مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم به تشریح ویژگی های شهید مطهری پرداخت و گفت: در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی با افکار مختلف به نظام شده است اما لازم است در جهت خدمت به نظام و انقلاب اسلامی از افکار ارزشمند شهید مطهری بهره‌مند شد و آن را در جامعه اسلامی و در جهت خدمت به نظام و رهبری به نحو احسن پیاده کرد.

وی افزود: با وجود اینکه شهید مطهری در بین ما نیست اما یادگاری های این عالم گرانقدر همواره مورد استفاده و نیاز جامعه امروزی است که باید به نحو احسن از ان استفاده کرد.

سرهنگ قاسم زاده در بخشی از سخنان خود به تشریح عملکرد و برنامه های عقیدتی سیاسی در سپاه پرداخت.

در این دیدار حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر ضمن تبریک این ایام به حاضرین گفت: فلسفه وجودی بعثت پیامبر اکرم (ص) تعلیم و تربیت در جامعه است لذا تعلیم و تربیت در کنار تذکیه قرار گرفته است لذا علمی نافع است که در کنار ایمان و عمل قرار گیرد بنابراین یکی از موفقیت های شهید مطهری ایمان و عمل وی بود.

وی افزود: آثار ارزشمند شهید مطهری با کذشت زمان همچنان قابل استفاده و ارزشمند است به طوری که شهید مطهری در این آثار به زمان شناسی، مخاطب شناسی و ولایت مداری توجه ویژه ای داشته است به طوری که آثار این عالم بزرگوار به گونه ای است که با مراجعه به ان چنین به نظر می‌رسد که در عصر حاضر نگاشته شده است.

وی تاکید کرد: ولایت مداری از مهمترین ویژگی های شهید مطهری است چرا که شهید مطهری وقتی در محضر مقام معظم رهبری قرار می‌گرفت با وجود علوم زیاد همچون سرباز عمل می‌کرد و توصیه های مقام معظم رهبری را به گوش و جان می‌سپرد لذا این امر در زمان کنونی بیش از پیش مورد انتظار است که مسئولین تعلیم و تربیت در جامعه باید چنین افرادی را تربیت و تقدیم جامعه کنند.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از بیانات خود با اشاره به قرار گرفتن به آستانه هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در این شهرستان خدمات ارزشمندی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی انجام داده است که قابل تقدیر است و در سال جاری نیز در سطح شهرستان قدم هایی در جهت تحقق شعار سال جاری برداشته شده است.







ارسال نظرات