خبرهای داغ:

استفاده بیش از 30 درصد مددجویان شهرضا از خدمات مشاوره ای کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرضا در تشریح خدمات آموزش خانواده و مشاوره این کمیته گفت: سال گذشته بیش از 30 درصد مددجویان تحت حمایت شهرضا از خدمات مشاوره ای این کمیته استفاده کردند.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۹۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی محمد کاظم زاده با بیان این مطلب اظهارکرد: با توجه به این که فرایند مشاوره یکی از موثرترین راه های پیشگیری از معضلات خانواده در هر جامعه ای می باشد، برنامه های هدفمندی جهت تحقق این موضوع در کمیته امداد شهرضا اندیشیده شده است .

وی با اشاره به این مطلب که بیش از 1387نفر از افراد تحت حمایت ، از خدمات مشاوره امداد بهره مند شده اند، تصریح کرد: نوجوانان ، جامعه هدف اصلی کمیته امداد بوده و بیش از 687 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت با حضور در کلاس های مشاوره راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکل خود دریافت کرده اند.

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرضا با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در قالب مشاوره گروهی در سال گذشته افزود: این جلسات با موضوعات آسیب شناسی اجتماعی، ازدواج، اشتغال ، معضلات اجتماعی با توجه به موقعیت جغرافیایی، مشاوره تحصیلی، استرس و اضطراب در قالب آموزش اردویی، چهره به چهره و غیرحضوری صورت گرفته است.

کاظم زاده خاطر نشان کرد: در بررسی های آماری بیش از 30درصد از مددجویان تحت حمایت در سال 94از خدمات مشاوره کمیته امداد شهرضا بهره مند و با برنامه ریزیهای پیش بینی شده در سال جدید حداکثر مددجویان از خدمات مشاوره امداد استفاده خواهند کرد.

ارسال نظرات