خبرهای داغ:
امام جمعه جوانرود با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمنان گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب مي خواهند جامعه و جوانان ما را از فرهنگ اسلامي دور كند.
کد خبر: ۸۶۶۸۰۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از جوانرود، ماموستا ملا احمد فخري در مراسم گراميداشت هفته عقيدتي سياسي افزود: يكي از برنامه هاي دشمنان تضعيف ارزش ها و باورهاست.
وي با اشاره به نقش معلمان و مربيان در جامعه يادآور شد: همه معلمان و مربيان بايد شهيد مطهري را در كارها الگوي خود قرار دهند.
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه جوانرود نيز با ارائه گزارشي گفت: در راستاي وظيفه فرهنگي وعقيدتي و تربيت نيروهاي متعهد برنامه هاي متنوعي انجام گرفته است.
حجت الاسلام سجاد كريمي افزود: استاد شهيد مطهري از سربازان و شاگردان واقعي امام (ره) بود كه در اوج انقلاب اسلامي خوب درخشيد.
وي اظهار داشت: هفته عقيدتي سياسي فرصتي براي تبيين افكار شهيد مطهري است.
همچنين امروز به مناسبت هفته عقيدتي سياسي و معلم مراسمي در تيپ انصارالرسول جوانرود برگزار شد.
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در قرارگاه نجف با گراميداشت هفته عقيدتي سياسي و معلم با اشاره به اينكه فلسفه وجودي عقيدتي سياسي در سپاه ارتقاي سطح معنويت و بصيرت افزايي است گفت: هر كجا خطري متوجه انقلاب شده سبزپوشان سپاه پاسداران در احساس مسئوليت پيشگام بوده و با اخلاص و اقتدار وارد عرصه دفاع از اصول و آرمان هاي انقلاب شده اند.
حجت الاسلام حيدريان اظهار داشت: سپاه پاسداران با قدرت ايمان و اخلاص و با پيوند مستحكم با ولايت با تمام وجود و در عرصه هاي مختلف از انقلاب اسلامي و آرمانهاي امام و حريم ولايت دفاع مي كن
ارسال نظرات