مربی صالحین سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی در گفتگو با "بسیج":
مربی صالحین سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی اظهار داشت: برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی باید اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.
کد خبر: ۸۶۶۸۰۶۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
مصطفی رضایی طلب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، رویکرد ما در حلقه‎های صالحین توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی است که متاسفانه این مقوله مهم در جامعه کمرنگ شده است و چه بسا این نگاه به سمت سبک زندگی غربی سوق پیدا کرده است.

وی سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و افزود: برای نهادینه شدن سبک زندگی دینی باید اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.

رضایی طلب اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در سراسر زندگی اهل بیت(ع) وجود داشته است بعنوان مثال حضرت علی (ع) فعالیت های متفاوتی در امور عام المنفعه مسلمین داشتند.

وی ابراز داشت: برخی اقتصاد مقاومتی را محاصره اقتصادی می دانند در حالیکه نگاه اقتصاد مقاومتی نگاهی باز است ولی متاسفانه معنا و مفهوم آن فرهنگسازی نشده است.

مربی صالحین سازمان بسیج کارگری در ادامه بیان داشت: ما به دنبال سبک زندگی دینی هستیم ولی قبل از آن باید اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی خود جا بیفتد تا به زندگی مطلوب دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: در تحقق اقتصاد مقاومتی صرفا کارگر نقش ندارد چرا که این یک مقوله گسترده ای است که در ان کارفرما، دولت، مردم و نوع مصرف آنان نیز دخیل است و همه باید دست به دست هم و با همدلی، همزبانی و همراهی این مهم را تحقق بخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها