خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان البرز:

قرآن قانون مدنی در هر جامعه اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با بیان اینکه قرآن قانون مدنی در هر جامعه اسلامی است، عنوان کرد: ما باید آموزش قرآن را در تمام حیطه‌های مختلف از جمله سپاه، بسیج و مردم را داشته و ترویج دهیم.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۰۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)قزوین در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی در دفتر فرماندهی ناحیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد به محوریت و اصول تبلیغ در سپاه و بسیج پرداخت و اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های پیامبر اکرم (ص) اعزام مبلغان و مربیان برای تعلیم و تربیت مردم عصر خویش بود.

وی با بیان اینکه محوریت و اصول تبلیغ در سپاه و بسیج را پیامبر اکرم (ص) مشخص کرده است، افزود: نخستین نکته این محوریت در آموزش‌های عقیدتی قرآن بوده چراکه قرآن برنامه رشد و نجات انسان‌ها در تمام اعصار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به آیات قرآن کریم اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) با علم آمده و هیچ وقت علم کهنه و فرسوده نمی‌شود چراکه عامل ناهنجاری‌های جامعه، عدم دوری مردم از قرآن است.

شجاعی‌مهر با بیان اینکه قرآن قانون مدنی در هر جامعه اسلامی است، عنوان کرد: ما باید آموزش قرآن را در تمام حیطه‌های مختلف از جمله سپاه، بسیج و مردم را داشته و ترویج دهیم چراکه طرح تربیت ما در بسیج و سپاه، قرآن است.

وی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت در جامعه توجه به حسن اخلاق و رفتار پاسداران و بسیجیان است که ما باید در جامعه به ویژه در سپاه و بسیج هدایت‌ سیاسی، بصیرتی، بحث دشمن‌شناسی را داشته باشیم؛ مطابق گفته مقام معظم رهبری ولایت‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‌های هدایت بصیرتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اضافه کرد: هر کجا که دشمنان اسلام و کشور به بدگویی سازمانی پرداخته‌اند، بدانید که آن سازمان کار و وظیفه‌اش را به درستی انجام داده و اگر دشمنان از سازمانی حمایت کردند قطع به یقین آن سازمان راه را به اشتباه رفته است.

شجاعی‌مهر با اشاره به برنامه‌هایی که به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج در نظر گرفته شده است، یادآور شد: گذاشتن دوره مربیان بسیجی و تربیت عالی به مشهد مقدس و غیره از جمله این برنامه‌ها در هفته عقیدتی در سپاه و بسیج است.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار