هفته هشتم از مرحله دوم لیگ برتر مردان كه عصر دیروز برگزار شد،تیم‌های منیزیم فردوس، نفت و گاز گچساران، کفش ملی و مس كرمان به مرحله نيمه نهایی راه یافتند و تيم هاي فولاد سپاهان، هپكو اراك،سنگ آهن بافق و شهرداري كاشان از صعود به مرحله بعد بازماندند.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۱۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

هفته هشتم از مرحله دوم لیگ برتر مردان كه عصر امروز برگزار شد،تیم‌های منیزیم فردوس، نفت و گاز گچساران، کفش ملی و مس كرمان به مرحله نيمه نهایی راه یافتند و تيم هاي فولاد سپاهان، هپكو اراك،سنگ آهن بافق و شهرداري كاشان از صعود به مرحله بعد بازماندند

در نخستین دیدار این هفته در فردوس دو تیم هم امتیاز منیزیم و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که در پایان منیزیم میزبان، توانست نفت و گاز را شکست دهد. در یزد تیم بافق توانست از سد كفش ملي بگذرد.شهرداری کاشان نیز بازی را به میهمان خود مس کرمان واگذار کرد و در اراک نیز تیم هپکو این شهر  در مقابل سپاهان  به نتيجه تساوي رضايت داد.
 
نتایج کامل این هفته به شرح زیر است:
شهرداری کاشان ٢٤ - مس کرمان ٢٧
سنگ آهن بافق ٤٠ - کفش ملی ٢٣
هپکو اراک ٢٤ - فولاد مبارکه سپاهان ٢٤
منیزیم فردوس ٣٢ - نفت و گاز گچساران ٢٠
 
بدين ترتيب در پايان مرحله دوم ليگ برتر رده بندي كامل   تيم ها به شرح زير است:
 ١-منيزيم فردوس  ٢١امتياز 
٢-نفت و گاز گچساران ١٩امتياز 
٣-كفش ملي ١٥امتياز 
٤-مس كرمان ١٥امتياز
٥-فولاد سپاهان ١٥امتياز
٦- هپكو اراك ١١امتياز
٧- سنگ آهن بافق ١٠امتياز
٨-شهرداري كاشان ٦ امتياز
 
با توجه به قوانين كميته مسابقات در صورت هم امتياز بودن تيم ها، نتايج رو در روي ديدارها آنها محاسبه ميگردد لذا بر همين اساس تيم هاي كفش ملي تهران، مس كرمان و فولاد سپاهان به ترتيب در دره هاي سوم تا پنجم قرار گرفتند.

گفتني است مرحله نيمه نهايي مسابقات ليگ برتر  هندبال مردان عصر پنجشنبه  ١٦ ارديبهشت ماه ١٣٩٥  با برگزاري ديدار های مس کرمان - منيزيم فردوس و کفش ملی تهران - نفت و گاز گچساران پيگيري مي شود.
ارسال نظرات