خبرهای داغ:
امام جمعه ایلام گفت: انقلاب برآیندی از بعثت،جلوه ای از غدیر و پیامی از عاشوراست و اگر غیر از این بدانیم در حق آن جفا کرده ایم.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۴۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در جمع کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه که به مناسبت بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه ثارالله برگزار با اشاره به فلسفه تعلیم و تربیت اظهار کرد: هدف خلقت تعلیم و تربیت انسان است یعنی همان موجودی که شیطان قسم خورد که او را گمراه کند.

امام جمعه ایلام افزود: خداوند تبارک و تعالی کاملترین انسان را در اوج جهالت و نادانی مردم آن زمان برای هدایت انسان مبعوث کرد و احکامی را برای بشر آورد که بعد از 1400 سال، جامعه بشریت هنوز نیازمند آن تعالیم است.

حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه جاهلیت مدرن در جوامع غربی حاکم است گفت: جرم و خیانت در مغرب زمین داد مردم را درآورده است و این اسلام است که با هدایت خود منجی بشر ئ ارزش های دینی است.

حجت الاسلام لطفی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سپاه پاسداران امروزه به یکی از مقتدرترین نیروهای نظامی در دنیا تبدیل شده است.

وی ادامه داد: به روز بودن سپاه در بخش های مختلف باعث شده این نهاد انقلابی همواره مقتدر باشد و همین مسئله باعث کینه توزی دشمنان نسبت به این نهاد انقلابی شده است.

امام جمعه ایلام بیات داشت: سپاه همواره در بخشهای مختلف روند رو به رشدی دارد و همین مسئله باعث شده این نهاد در کشور ما از همیت بالایی برخوردار باشد.

لطفی گفت:سپاه مولود انقلاب است و از نهاد های کار آزموده و مقتدر و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: نیروهای سپاه از بصیرت بالا و دشمن شناسی لازم برخوردار هستند وسپاه همواره توانسته با بصیرت خود ترفندهای دشمن را خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مربیان و کارکنان سپاه پاسداران باید اندیشه‌های شهید مطهری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارزشمند‌ترین نهادهای انقلابی است که در تمام صحنه‌ها پشتیبان انقلاب اسلامی وحافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اوج این افتخارات مربوط به دوران دفاع مقدس بوده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سربلندی از این آزمون بزرگ خارج شده است.

لطفی تصریح کرد: در حال حاضر نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی انقلاب حافظ دستاوردهای و ارزش‌های والای انقلاب است.


ارسال نظرات