خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیهسپاه صاحب الامر(عج)قزوین اظهار کرد: انديشه شهيد مطهري بهترين وسيله براي مقابله با جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۵۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاري بسيج در قزوین، به مناسبت هفته معلم و هفته عقيدتي سياسي در سپاه پاسداران جمعي از فرماندهان عقيدتي سپاه استان باحجت الاسلام عابديني نماينده ولي فقيه  در استان قزوين ديدار كردند.

حجت الاسلام معبودي مسئول نمايندگی ولي فقيه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین ضمن تبريك اعياد ماه رجب و ابراز خرسندي از ديدار با نماينده ولي فقيه  گفت: همه ساله در سالگرد شهادت شهيد مطهري و هفته معلم اين روز را به عنوان هفته عقيدتي در سپاه  نامگذاري شده است.

حجت الاسلام معبودی افزود: همه ساله برنامه هاي متعدد  فرهنگي عقيدتي  و سياسي  در دستور كار و اجرا دارد.

وی با بیان اینکه حائز رتبه برتر در کشور شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش هاي مكرر و مضاعف دوستان و مجموعه سپاه استان  ما امسال توانستيم همانند سال گذشته رتبه برتر از نظر محتوي و عملكردي را در كشور به خود اختصاص داده‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد شهید مطهری اظهار کرد: شهيد مطهري با پالايش   و مبارزه با بدعت هاي خطر ناك  توانست دين و انقلاب را بيمه كند و بسياري از مشكلات رفتاري  و اعتقادي كه امكان برداشت و سو استفاده و انحراف داشت را نا كام گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین عنوان کرد: سپاه به دلیل اينكه يك نيروي مكتبي و اعتقادي و انقلابي است بايد با اين انديشه هاي ناب شهید مطهری براي مقابله با جنگ نرم دشمن همخوانی داشته باشد و آشنايي با اين انديشه مطهر مي تواند ما  را در مسير همراهي كند.

اعزام بيش از 300 خانواده به مشهد مقدس و قم در طول سال توسط سپاه استان

سرهنگ عباس برزگر جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین نیز در این دیدار بیان کرد: در سپاه استان كلاس هاي اخلاق به طور منظم و مكرر در طول سال برگزار مي شود.

وی در ادامه اظهار کرد: يكي از كار هاي فرهنگي سپاه  اعزام 200 خانواده به مشهد مقدس و100 نفر هم به قم جهت زيارت  اعزام كرديم لذا برنامه هاي متعدد فرهنگي در طول سال توسط سپاه استان برگزار مي شود.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها