مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: نهاد های دولتی کار را به همین جوان های مومن بسپارند که با نگاه خلاقانه پیش می روند حمایت ویژه از آنها صورت گیرد تا باعث تحول در حوزه فرهنگی شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۸۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: یکی از کارکردهای مهمی که برای بسیج تعریف شده در بخش فرهنگی است که وظیفه بسیج مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

وی افزود: نقش بسیج در پیشبرد تحولات فرهنگی بر هیچکس پوشیده نیست، بسیج تشکیلات سازمان یافته از خود مردم است مردمی که عشق به انقلاب و نظام و اسلامیت دارند و همواره برای مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی آمادگی دارند.

رضایی گفت: بسیج طبق ساختاری که برای آن تعریف شده متصل به منبع ولایت است و همین باعث شده که از بسیاری از کج روی ها و انحرافاتی که گاهی برای بعضی از نهاد ها پیش می آید مصون مانده و در این 37 سال تجربه ثابت کرده در بسیاری از خطرهای بزرگی که انقلاب را تهدید کرده بسیج بسیار خوب ظاهر شده است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: این خود جوش بودن بسیج را باید در نظر داشته باشیم که ریشه در مردمی بودن آن دارد و حرکت های مبتکرانه و خودجوش همواره از دل پایگاه های بسیج بوده و این هم می تواند یکی از عوامل پویایی در تحولات فرهنگی باشد.

رضایی اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم درکار فرهنگی نگاه عمده ای به این مسئله دارند که برای مقابله با آسیب های فرهنگی دشمن و پویایی و سرزندگی فرهنگ انقلاب حتما باید به مردم تکیه کرده و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی در خاتمه افزود: ظرفیت مردمی که رهبری به آن اشاره می فرمایند تبلور عمده اش در بسیج است نهاد های دولتی هم باید توجه داشته باشند که کار را به همین جوان های مومن بسپارند که با نگاه خلاقانه کار را جلو می برند و حتما حمایت ویژه از آنها صورت گیرد تا باعث تحول در حوزه فرهنگی شود.

ارسال نظرات