با حضور رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور:
سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در مجمع سالیانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مرکزی اظهار داشت : هیات کونگ فو استان مرکزی با استفاده از نیروی جوانی در راس هیات و کادر اجرایی ارتباط خوبی را با فدراسیون برقرار کرده است .
کد خبر: ۸۶۶۸۲۰۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

سعید ملکی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی در مجمع سالیانه هیات کونگفو وهنرهای رزمی استان مرکزی اظهار داشت: هیات کونگفو استان مرکزی با استفاده از نیروی جوانی در راس هیات وکادر اجرایی  ارتباط خوبی را با فدراسیون برقرار کرده است .

 وی تاکید کرد: در حال حاضر این این رشته یکی از رشته های پرطرفدار در سطح استان می باشد  واین کار هیات را سخت می نماید که  برنامه ریزی مناسبی برای توسعه این رشته کند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی بیان کرد: رشته کونگفو بعنوان یک رشته فعال نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش همگانی استان دارد که این امر  کار هیات را دو چندان می نماید.

سعید ملکی تصریح کرد: استان مرکزی  آماده میزبانی اردوهای تیم ملی ، مسابقات مختلف کشوری وهمچنین دوره های آموزشی در سطوح بالا را دارد که وتلاش می نماید با استفاده از ظرفیت انسانی خود توسعه وزریساختهای ورزشی را درشهرستانها توسعه دهد.

رضا حیدری سرپرست فدراسیون کونگفو وهنرهای رزمی در این مجمع گفت: استان مرکزی در سالهای گذشته دارای قهرمانان زیادی بوده وکه امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

حیدری افزود: یکی از کارهایی که هیات استان مرکزی باید پیگیری نمایند اعزام به مسابقات بین المللی است که با کسب عناوین در این مسابقات رشد وتوسعه  مدال آوری  برالی کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

سرپرست فدراسیون کونگ فو وهنرهای رزمی تصریح کرد: فدراسیون گونک فو آماده برگزاری کلاسهای آموزشی ودوره های مربیگری وداوری در سطوح مختلف در استان مرکزی می باشد.

وی بیان کرد:  از نظر مالی وفنی فدراسیون هیات استان را پشتیبانی خواهد کرد تا این هیات  براساس یک تقویم مناسب به اهداف فدراسیون واداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی برسد.

حیدری افزود:  هیات کونگفو وهنرهای رزمی استان مرکزی بعنوان یکی از هیات خوب کشور می باشد که حضور شخص رئیس هیات استان در کمیته تدوین مقررات توآی اسیا شاهد این گواه است

 در این جلسه   رئیس هیات کونگفو وهنرهای رزمی استان مرکزی  گزارشی از عملکرد هیات در سال 94  همچنین برنامه های سال95 همچنین  خزانه دار هیات گزارش مالی هیات  را به سمع حضار رساندند.

ارسال نظرات